Veel gestelde vragen

Kan ik minder dan 300 kg bestellen?
Ja, vanaf 300 kg bezorgen wij je bestelling gratis bij je thuis of op stal. Bij een bestelling tussen de 0 en 299 kg wordt €19,95 bezorgtoeslag in rekening gebracht. Voor meer leveringsinformatie zie Bestelling, verzending en levering


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Vóór 13:00 uur bestelt is binnen 2 werkdagen bezorgd. Is de bestelling kleiner dan 5 items dan versturen wij met DHL. Dan kan de levertijd iets langer zijn dan 2 werkdagen. 


Moet ik thuis zijn voor een levering?

Het heeft onze voorkeur dat er iemand aanwezig is wanneer wij je bestelling komen bezorgen. Mocht dit niet het geval zijn dan zal de chauffeur, in geval van onduidelijkheden, contact met je opnemen. Onze bezorger haalt de zakken niet van de pallet. De pallet dient op een droge plek neergezet te kunnen worden. Zie Bestelling, verzending en levering voor meer informatie.


Moet ik een account aanmaken?

Dat is niet per se nodig. Je kunt ervoor kiezen een eenmalige bestelling te plaatsen zonder account. Wel biedt een account een aantal voordelen, te weten:
• Nóg sneller bestellingen plaatsen, jouw voorkeuren blijven namelijk behouden.
• Inzicht in voorgaande bestellingen.
• Zelf wijzigingen aanbrengen in je adresgegevens. 
Klik hier om een account aan te maken. Klik hier om in te loggen.


Kan er op een ander adres geleverd worden?

Je kunt bij het afronden van een bestelling kiezen voor een alternatief leveradres. Deze adressen kun je in jouw account opslaan en bewerken.


Waarom moet ik bij bestellen 'Bedrijf' of 'Particulier' aanvinken?

Dit doen we inverband met de mineralen van de producten. Commerciele bedrijven hebben een verplichte mineralenaangifte.  Kies 'Bedrijf' wanneer je mineraalaangifte moet doen. Er wordt dan gevraagd om je BRS-nummer. 


Kan ik de leverdatum kiezen?

Dit is mogelijk. Standaard wordt de bestelling binnen twee werkdagen geleverd (kleine zendingen uitgezonder, zie hierboven). Wil je de bestelling later ontvangen? Kies dan een moment in de toekomst. 


Waarom moet ik mijn gegevens invoeren bij een bestelling?
Alle gegevens die je moet invullen, hebben wij nodig voor het correct afhandelen van jouw bestelling. We gaan uiteraard zorgvuldig om met jouw gegevens. Lees ons Privacybeleid.
• Jouw adresgegevens hebben we nodig voor levering en facturatie.
• Mocht er iets zijn met jouw bestelling dan hebben we jouw telefoonnummer nodig om contact op te kunnen nemen.
• De orderbevestiging/factuur versturen we naar jouw e-mailadres. Het e-mailadres hebben we ook nodig voor het verzenden van de nieuwsbrief, mits je hebt aangegeven deze te willen ontvangen.


Worden pallets weer opgehaald cq. teruggenomen?
Nee, alle orders worden uitgeleverd op eenmalige pallets. Deze pallets worden daarom ook niet retour genomen.


Wordt er in heel Nederland geleverd?

Ja, leveringen via de webshop worden in heel Nederland uitgeleverd. We leveren zelfs op de Waddeneilanden, dit wel tegen een bezorgtoeslag van €50,00. 


Wordt er ook in Duitsland of België geleverd?

Ja. Wij kunnen inprincipe overal leveren. Zie voor meer informatie en tarieven de pagina bestelling, verzending en levering.


Mijn vraag staat er niet tussen…

Wanneer jouw vraag er niet tussen staat of wanneer je een opmerking hebt over onze webshop, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

 

 

ONZE MERKEN

 

Nieuwsbrief

Direct 5 euro korting? Meld je aan voor onze voor onze nieuwsbrief.